söndag 22 november 2009

Duktig & Flitig




Jag packar lådor & gör smycken mellan varven, att julruchen har börat märkas och jag har MASSOR att göra, fast jag väljer att inte göra så mkt utan ta det lite piano. Dom sista ordrarna packas nu och ska postas, har även stängt nu ett tag framöver. Sen ska jag packa 7 påsar som ska ut på företag. Har inte räknat smyckena jag har gjort under dessa veckor, men 1000 st är jag då lätt upp i, tu det börjar i tid:-D Det gjorde jag ju inte förra året, men lär sig kanske.

I huset målas det för fullt & det är hela 4 stycken där & målar, en portal håller också på att rivas. Inte helt fel, det händer grejor. Ska ta lite bilder och lägga ut, gömmer hela tiden. I morgon ska vi på banken och betala huset, det blir ju dyrt eller ja ganska dyrt men så trevligt.

Nu ska jag fortsätta :-D

Inga kommentarer: