tisdag 17 november 2009

31 timmar jobbade ...


God Afton!

Lite halvslut efter dagens lång pass, eller gårdagens, jag har jobbat övertid lite grann med projektet, fick nu veta på eftermiddagen att jag ligger lite före, så jag kan ta det piano nu till veckan det känns ju bra. Ingen stress.-D

Nu håller jag på att förbereda middagen, det blir skinksallad och nybakt bröd, jag har inte så mkt aptit, och äta måste jag ju så.

När jag kom hem i dag hade jag fått post & i ett av brevena så låg det ett presentkort på 2500 kr som jag vunnit i Drömhus & trädgård tidningen. Att presentkortet är på ett byggvaruhus är ju inte heller fel. Dock ligger det inte här utan i Stockholm Gbg & Malmö, men det går väl sälja på Blocket kanske? Så får pengarna gå till huset:-D Känns som det var mening att jag skulle vinna, nu när man köpt hus & allt, så tack till Tidningen Drömhus & trädgård.

Nu väntar jag på att grannen ska komma hem och jag ska lifta till Lindqvists glas för att hämta bilen, som har bytt ruta, volvon.
Sen ska jag lägga mig i soffan se så mkt TV som det går & bara va!

Fick hem ännu mera fina pärlor i dag, så jag ska kanske pyssla lite också. I morgon är jag egentligen ledig men ska in och jobba några timmar med projektet, sen ska vi på banken. Sen ledig tors fred , sen jobbar jag helg.
I morgon ska vi också börja flytta lite lådor kanske?

Inga kommentarer: