onsdag 4 november 2009

Godmorgon 08.00


Vakna av mobilens väckare, trött så jag snoza i en 30 minuter till. Klev upp in i duschen & nu sitter jag med en kopp te & 2 Wasa havre, min standard frukost. För 1,5 år sedan ringde P3 till mig då dom läst min blogg och jag skrev att jag var beroende av WASA havre, och dom letade ovanliga beroenden. Jag sa att jag inte trodde att det skulle hålla i sig, men ack så fel jag hade det har hållit i sig och vi firar 1,5 år nu. Men tur det är ett bra beroende. Jag har ju inte så många nu för tiden, som förr.

Idag är det onsdag och i dag ska jag till Smedjan och smida silver, det ska slås ut ringar, göras en amulettring & en namnstav.

Ska snart bege mig ut på en lång morgonprommis med Maud sen ska Maud får sig en dusch. Sambo kommer hem vid 11, då ska vi surra om bankalternativ, må bäste bank vinna:-D

Ikväll är det grey´s så jag ska som vanligt sitta bänkad framför TV:n.

1 kommentar:

Sofia sa...

Vad kul! Jag har varit beroende av dem sen jag flyttade till Uppsala. Jag får panik om det börjar ta slut i lådan och har alltid minst ett extrapaket hemma ifall något oväntat skulle inträffa... De är sååå goda! =)

Kram