tisdag 24 november 2009

Lite frågor...

1.Hur gammal är du om fem år? Då är jag 32 år
2. Vem var den senaste du träffade? Det var Sandra & Eddie
3. Hur lång är du? 171 cm hade gärna varit 5 till
4. Vilken var den senaste film du såg? Film... hmm the Proposol
5. Vem ringde du senast? Ann på Contractor
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till min bror, men kanske hyra släpen på tors & fredag, jag vet inte än, hör av mig!
7. Vad är dagens planer?
Prommis med sandra sen huset och lite ärenden, kanske en fika ikväll med Emma sen TV:n
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka SMS
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I Söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Grön
12. När vaknade du idag? 08.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? burvik Risböle & Forsbacka pappa & ullas stuga, mammas stuga & Svärfars stuga:-D
15. Vilken plats föredrar du minst? Ja det var svårt... vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Tror jag är 3 barnsmamma, gift med Micke, bor på Dragongatan & är glad & Lycklig
17. Vad skrämde dig som barn? Inte så mycket alls faktiskt
18. Vem fick dig att skratta senast? Micke
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej jag har 2, men ja inte så intresserad
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo det har hänt X2
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
25. Är du social? Oftast
26. Vilken är din favoritglass? Är ingen fan av glass, men kanske Nogger
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa & gör nått mer med huset kanske?!?!
28. Tycker du om kinamat?Jepp Älskar
29. Tycker du om kaffe? Ja massor
30. Vad dricker du till frukost? Te
31. Sover du på någon särskild sida? På vänster
32. Kan du spela poker? Jepp
33. Tycker du om att mysa? Ja massor
34. Är du en beroendemänniska? Ja har rökt i 13 år, men slutat för snart 3 månader sen, sen gillar jag kaffe & chips
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej..
36. Vill du ha barn? Jo, jag har ett i magen nu... och gärna 2 till sen
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & Spanska, men nu tror jag kanske spanskan är bortglömd...Sen har jag varit duktig på att läsa Latin & Grekiska, men det är ju en färskvara.
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej det tror jag då inte
39. Föredrar du havet eller en pool? Havet helt klart
40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder & inredning
41. Äger du dyra smycken? Nja ganska fast mest i Äkta Silver så jag gjort själv;-P Men jag har VÄLDIGT mycket smycken
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En kaffeslurk
43. Vem är den roligaste människan du känner? Min sambo
44. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på handen av en cigg, som jag fick i Luleå på en tjejtripp för 5 år sedan, en kille fimpade den av misstag på min hand där den så fint satt kvar & glödde ettt tag.
45. Vad har du för ringsignal? Iphones vanliga...
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jepp stickat från mamma & mormor
47. Flirtar du mycket? Nej det blir inte mycket sånt..
48. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i köket av webcamen proffsigt va!??!
49. Kan du byta olja på bilen? Nej inte byta, men fylla på
50. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig blivit stoppad av polisen!
51. Vilken var den senaste bok du läste? Antingen en psykiatri bok eller en om graviditet
52. Läser du dagstidningen? På jobbet läser jag Norran
53. Prenumererar du på någon veckotidning? ELLE & Veckorevyn
54. Dansar du i bilen? Nej det tycker jag ingen ska göra
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Riks MorgonZoo every day!
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Att göra i dag lista
57. När var du i kyrkan senast? Sandra & Jockes Bröllop & Eddies Dop:-D En dag som jag sent kommer att glömma!
58. Vad ska du göra nu? Fara på Coop, sen till huset sen hem.

1 kommentar:

Unknown sa...

Tre barn är livet Frida! Tro mig! Du har en underbar tid framför dig då man verkligen måste passa på och njuta! Hektiskt... men underbart! Sköt om lillpyret / Kram Hanna K