torsdag 5 november 2009

0901105

Godmorgon!
Morgonpromenaden med Maud är just avklarade & nu blir det en kopp kaffe, jag är ledig i dag också, och i dag ska jag fota & göra smycken. Ikväll blir det fika med tjejerna. Ska bli mysigt. I morgon ska jag vaccinera mig mot svininfluensan, så då åker jag till jobbet en tväris. Skönt att få det överstökat.

Min jacka kom i går min efterlängtade jacka från H&M:-D Måste fundera lite om jag ska behålla kändes inte självklart.

Läger nog ut lite kort från dagens fotografering, tror vi ska bege oss mot skogen i dag:-D

Drömde i natt att jag snodde 30 miljoner & kom undan med det, skulle ni sno 30 miljoner om ni visste att ni kom undan med det?

2 kommentarer:

Dessie sa...

Jag vet inte.. Jag skulle iallafall vara frestad tror jag. Men det känns ju inte ok det där med att jag faktiskt tar från någon annan... nån lär ju bli lidande.. så jag tror nog att svaret blir nej.. kanske.. =)
Kram

Frida sa...

Jag tror också det skulle var svårt att sno 30 miljoner det är någons pengar men ja kanske eller nej?!