måndag 28 juli 2008

Vilken svärfar jag har:-)




Min cykel var nyss trasig, men min kära svärfar komförbi. Först så checka han läget, och bytte ventil gummi, men det visa sig att däcket var helt slut, då åker han & köper ett nytt däck och sätter fast. Vilken pärla till svärfar jag har.
Så nu fungerar cykeln igen. Tack!

Har fått en hel del gjort nu på morgon sidan, fixat med företaget, gjort alla beställningar klart & nu ska allt bara betalas och det går ju snabbt.


Nu ska jag i väg på sopstation sen rusta sen hem och sola lite tror jag. Jag har hittat mig en mobil också... funderar på denna, en Sony Ericsson W 660i, den har alla funktioner som jag behöver + att mitt gamla minnekort passar + att den inte är så dyr. 999:- kontant inkl. frakt, billigast, dyrast 2600:- ink. frakt. Källa: Pricerunner. Det lönar sig att titta lite innan man slår till. Jag ska in slå till än utan vänta ett tag. Vill ändå ha min rosa, men den kostar 1900:- och det betalar jag inte. Den kanske går ner?

Ja vi får se...

Inga kommentarer: