tisdag 22 juli 2008

Telia en bra affär?


Min mobil kostar 1400:- att laga, så det blir inget med det. En underlig grej hände, jag fick ett brev om att den skulle lagas och vad det skulle kosta. Ett brev som kom till Ringvägen 19 i Lövånger där jag ALDRIG har bott hur f-n är det möjligt?

Jag nu är jag mobil lös & Måste köpa en ny så jävla ovärt. Ogillar Telia & den som besluta att jag inte fick min mobil på garantin. Misstag nr 5 i denna mobil affär


Misstagen steg för steg


1) När jag köpte mobilen tog ett abbonemang för 299:- som jag skulle få ringa för. Var nöjd. Fick då skyhöga mobilräkningar på 1200:- respektive 1000:-. Ringde dit då sa dom att jag hade ett abonemang för 395:- i månaden där ingen samtalspott ingick. Jag måste ha blivit blåst.

2) Gick tillbaka till butik förklara läget, dom bad om ursäkt och sa att jag ej skulle få någon faktura på ca 2 månader dom gjorde avdrag. Det fortsatte att komma räkningar dom hade lagt in en samtalspott på 1000:- i stället för avdrag:-( Tycker jag ändå var ovärt

3)Laddaren till mobilen trasig, gick och bytte

4)Knappsatsen sprack

5) Displayen går sönder & jag får ingen ny telefon


Bra affär va! Handla gärna din mobil hos Telia, alltid bra service!

1 kommentar:

Dessie sa...

men va fasen... hur kan du inte få en ny?!? Den är ju mycket nyare än min.... jag fick nya högtalare, knappar, slide.. vad det nu hette.. ja det mesta på telefonen utbytt och det va som inga problem.. skumt! Skickar kram till dig iallafall som måste handskas med sådana osympatiska människor.