måndag 28 juli 2008

Tjejresa planeras...Är du med?

Gokväll!
I kväll har jag & Anna planerat en tjejresa, till Sundsvall. Vi tänkte den 10 okt - 12 okt. Vi som är från Skellefteå tar bilen och dom från stockholm flyg eller tåg, tåg kostar från 287:- tur & retur.

Hotell finns från ca 350:- per natt & person.

Det vore fantastiskt om vi kunde genomföra detta & om nu alla 17 stycken som jag sms kunde komma, hoppas jag inte glömt någon då får ni hojta eller om nån har nån som vill med:-) Varför just Sundsvall då?

Ja det är en trevlig stad med bra shopping, den ligger ganska precis i mitten mellan skellefteå & stockholm så vi möts där;-)
Ungefär samma priser för att ta sig dit & hem om man bor i Stockholm eller Skellefteå.


Vi är ute i god tid så alla kan planera, men vore bra om vi kunde boka snart så det inte blir så dyrt, mer pengar över till annat:-) Så slå upp era almanackor, visst ses vi?

1 kommentar:

Anonym sa...

Men varför kan jag inte komma ihåg mina löften. Skulle ju inte planera sånna här saker mer... Jag skulle gärna åka med, men inte planera! Ah ja, verkar svårt att backa nu ju... Blir trevligt iaf!