tisdag 29 juli 2008

Mamma Mia Vilken film, högst betyg











Gokväll!
Nu har vi varit på bio. Jag råka visst klanta till det lite. Vi kom till bion, jag hade bokat 4 biljetter, hämta ut alla fyra satte oss ner i salong 6, just när nästan alla satt sig kom det fyra stycken och fråga varför vi satt på deras platser? Va , nä vi har ju också biljetter, min bror tar sin biljett och visar mig på den står det torsdag 31/7 kl 21.00 , men crap tänker, jag ber om ursäkt reser mig upp, går upp till kassan, som tur var jobbar Söta Anna kvar och jag förklarar att jag klantat mig, och hon löser problemet snabbt, vi får några rader ner. Kanon, inga problem. Det var nog menat att det skulle ske, jag fick bättre plats och slapp den stora skallen som satt framför mig tidigare, alla glad och nöjda:-) Tack Anna!


Filmen var helt fantastiskt bra, en riktig feel good movie. Högsta betyg av mig som inte ens gillar musikaler. JAg fick till och med lust att sjunga & det vet ni som känner mig att jag tar minsann inte ton ofta!


Godnatt

Inga kommentarer: