onsdag 23 juli 2008

Stora läppar!

Godmorgon!



Sol i dag, helt fantatiskt. Tänk vad glad man blir av solen? Alltid är det så, så varför sparar ma inte i hop till en utlandsresa varje år? Så man åker i februari/mars, kommer hem med ett leende & har glömt den hemska långa vintern? JAg skyller att jag inte har haft råd är för att jag ite har haft fast jobb framtills i april, senföre det pluggat/vikarierat. Detta innebär ju en resa i mars då??:-)



I dag blir det träning igen för 3:e dagen i rad, fast den blir ikväll då solen gått ner Sen får jag nog en kompis med mig.

Jag har förövrigt en fläskläpp, ser lite ut som att jag opererat mig, sprutat in restylane... eller vad det nu heter?
Jag har haft finnen sedan i julas, en hårt vit prick vid läppen, en inkaplsad poris( jag vet äckligt låter det) Gick på Aqua Spa betalade 150:- för att knäppa den. ( I maj) Efter några nålstick, sa hon att den var borta. Men det var den inte, det tog 2 dagar var den tillbaka. Så i går fick jag nog, jag steriliserade en nål & stack en ordentligt hål, det gjorde så ont så jag börja grina... Men nu är den borta i alla fall... Så om ni undrar över min fläskläpp, så är det en finne som orsakat den inte restylane. Tänk att en finne i 26 års ålder orsakar en fläskläpp. Tur jag inte var 15 år då kanske jag hade husarrestat mig själv i en vecka.



Godmorgon

Inga kommentarer: