måndag 7 juli 2008

Min första semester dag

Godmorgon!


Sovit som en prinsessa i natt, steg upp vid nio tog en dusch & äter nu frukost. JAg äter nu ganska tråkig samma frukost,

* 1 kopp grönt te

* 2 WASA Havre
Ganska nöjd så, snart ska jag eller vi packa väskan, åka mot Lövånger. Där så ska vi åka förbi min moster & fira hennes sambo Kjellis som fyller 50 år i dag hurra hurra hurra:-)

Sen vidare till utingen där min 3:e faster har kommit + kusin så jag ska träffa dom en sväng, sen åker vi vidare till Burvik, och vägen dit så tänkte jag ta en tennis match mot Micke... jag tror inte han blir så super eggad, mycket för att jag är kass... men jag tycker ju att det är kul.

I burvik stannar vi ett tag vet inte riktigt tills när men...vi får se!

(Onsdag ska vi på grillfest)

Godmorgon

Inga kommentarer: