torsdag 31 juli 2008

Hemma i dag ..

Godmorgon


I går somna jag 22.15 helt vansinnigt trött, vakna 8.30 inte speciellt ut vilad, skyller på solen. I dag ska jag vara hemma... bara hemma. Har en del som skulle behöva göra, tråkiga saker som att dammtorka, men det är ju sol i dag så jag ska inte dammtorka förrän det är moln på himlen & regn i luften...

39 grader i solen visar temp på balkongen... jädrar i hoppet så varmt.


Läste en insändare i NV i dag och jordgubbarna som säljs utanför Coop & ICA Kvantum om det är svarta pengar eller ?? För man får ju inget kvitto. Jag undrar också det, är det svarta pengar?? Någon som vet. Jag tar gärna ett kvitto för ibland hade jag gärna lämnat igen 1 liter eller två då dom smaka mögel & gammalt. & 39:- för en liter det är f-n dyrt. Fast ja det hade jag ju ändå inte gjort... fast man borde...
Nä nu blir det solen & en bok...

Inga kommentarer: