söndag 27 juli 2008

Sol & hemma

Godmorgon



I går var det tjejfest här på gården, vädret var ju kanon så det blev grillning & att vi satt ute hela kvällen. En hel del damer var här & vi hade supertrevligt. Tiden gick som vanligt alldeles för fort. Vid 24 tiden gick vi in på station, jag hade valt höga klackar, kvällen till ära. Men packa ner min ballerina just i case. Efter en kvart inne på station kände min fötter att det här går inte. Rafsa till i väskan för att ta fram skorna. Inga skor, dom blev kvarglömda. Ja inget göra. Sen blev det dansgolvet i 30 minuter & jag ignorerade smärtan, sen efter station så skulle vi äta. 02.20 entra vi frasses. 03.15 fick vi vår mat. Väldigt ovärt. att vänta så länge, jag åt en 1/2 pommes låda. Idag är jag öm fötterna & har ett helt berg av diska. Men det är sol ute så det gör inget:-)
Trevligt hade vi då:-) Lägger ut korten från i helgen på MySpace i da!

Tack alla för en trevlig fest i går:-) Nu ska jag diska sen sola:-)



****************************************************

Ett stort Grattis Till Jens & Mariah som fick en son. Grattis Grattis Grattis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst är garaget fint? Eller, det kommer att bli fint! Just nu är det ju liksom bara väggar uppe å inga tak eller dörrar. Men jag måste tyvärr göra dig besviken...att bygga garage gör man nog bara en gång! Det var en hel del mer jobb än vad P trodde! Men för allt i världen - beställ färdigt garage i byggsats, jag vet inte hur lång tid det skulle ta om man skulle måste snickra och hamra ihop allt planka för planka..!

Å nu målas det knutar och farstukvist här också, vi har lejt en kusin till P som var utan sommarjobb. Det blir så bra!

Nästa sommar ska vi försöka att inte ha något projekt alls igång, bara vara lediga!

Annars är allt bra, jag är bara lite trött efter att ha vakat på 5an hela veckan... Blir nog en tidig sänggång ikväll!

Seth fyller ett år på torsdag, inte klokt va?!? Så jag förbereder kalas bäst jag kan!

Härlig semster du verkar ha då! Grillfester och bröllop och sol å bad! Visst är det konstigt att vara ledig istället för att jobba en hel sommar?

Jag ska tillbaka till Kåge nu i ngra veckor innan det är dags för mig att börja på nya jobbet! Hoppas att jag ska trivas lika bra som du verkar göra på ditt arbete!

Sen är jag lite nyfiken på de där namnbrickorna du gör...vad kostar en bricka med SETH på, och följer det med själva kedjan också?

Anonym sa...

Kanon! Men då vill jag ha ett sånt! Men jag hör av mig närmare hösten, för det är en november-present jag ska ha! Hur lång tid tar det? Ska du inte ha nåt slags smyckesparty snart?

Har ni lagt av med Aloe Vera?

Jag var bara på 5an nu i veckan, jag ska tillbaka till Kåge och sommarvika resten. Hörde du inte att jag fick mig en tjänst på frögatan sen from 1 september!?!

Jag skvallrade med natt-Åsa i helgen och hon tyckte att det var så roligt att vi nu alla tre gamla Melodivägare har fasta tjänster - inte dåligt, va?

Vad kan jag hälsa Carina att brickan kostar för henne?

/Frida