fredag 4 juli 2008

Kubb

Godmorgon!
Vakna pigg & ganska utvilad morse, Äntligen sover jag som vanligt. Blev 3 glas vin i går ändå, blev bjudna på middag hos pappa & Ulla , kusiner & fastrar var där. Mycket gott & trevligt. Sen efter middagen så var det dags för lite leker, pappa var domare och enligt min mening så fuskade han, lekte stafettkubb i sanden, & vi hade en kubb som vi träffa ordentligt 2 ggr, men föll lite pga av sanden. Då sa vi den är nere, och tog sista kubben & ska ge oss på kungen för att vinna, då godkänner inte domaren det, utan vi måste ställa upp två kubbar och börja om, ja då vinner ju så klart dom andra. Men roligt var det det är väl huvudsaken.


Blev en cykeltur i morse, sen förbi ICA där jag inhandla lite bullar. Faster , med man , Pappa & Ulla kommer på fika i dag. Ikväll jobbar jag några timmar. Känns helt okej... 2 pass kvar sen semester.


nu ska jag fortsätta städningen, ska städa klart innan jag går på semester för då ska jag bara njuta:-) Har också spikat fast lösa sladdar på listerna, så nu ser det mycket bättre ut.
Godmorgon

1 kommentar:

Dessie sa...

ho hoo... åh jag ÄLSKADE sidan! Jag kommer nog att inhandla en sån där jättekrona i zink ut till trädgården tror jag! =) Tyvärr vad det gäller Lördag så jobbar jag natt hela helgen, å så klockan sex på Måndagmorgon så drar vi till Stockholm en vecka... så tyvärr det måste bli nästa vecka. Kram