måndag 21 juli 2008

Reporter från Skellefteå???


Hej!


Nu har jag äntligen släpat mig till gymmet i spöregn, var ganska blöt då jag kom fram. Nu ska resten av min semester bestå av träning & nyttigheter, då dom 2 första veckorna bestod av ingen träning och bara onyttigheter. Min mage mår ej bra... Trist dock att inte ha en träningskompis! Rebban & jag ska träna i morgon vid 10. Känns kul att någon fler ska med:-)


Satt & läste Expressen & om rättegång som pågår nu mot Englas mördare bland annat, expressen har en reporter som följer rättegången, och jag känner igen snubben är han från skell???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, jag tror han är från Skellefteå. Typ 83:a?

Kul att han kommit upp sig i smöret!

/Elisabeth

Anonym sa...

Ja det är han, 83a från Morö backe... Han är kusin till min kompis Sara.
Kram