måndag 21 juli 2008

hemma

Godmorgon
Dålig blogg uppdatering, jag vet. min mobil är ju trasig därför har jag inte kunnat blogga så mycket. Det är faktiskt synd, det händer en del så det hade varit kul.
Ja hemma igen efter en 4 dagars resa. För att summera resa så har den var rolig, boendet får tyvärr det största Minuset. Jag kommer inte att bo där igen, det var väl helt okej men det var men lite skabbigt, för semesteroendet. Hotell hade varit bättre. Kaffe i taken, dammråttor lite varstans, klippiga golv på toa. Där vi sov första natten var inte så kul, det ser ni kanske på bilden, eller sugna på hyra?



Sen för flytta vi oss till gympasalen, mycket bättre & fräschare, första natten sov jag jättebra, sen sista natten så var det SnarkVM där inne så sov kanske 3-4 h...

Bröllopet var på fredag det var jättefint & trevligt. Bilder kan ni se på mitt space. Sen lördag åkte vi till Nusnäs, där dom gör dalahästar. På söndag åkte vi hem, först förbi IKEA i Gävle, sen IKEA i Sundsvall. Jag köpte lite höst Nytt som hade kommit. Nya gardiner till köket, sen bara nå små grejor. Sen köpte jag en klänning & en nya kofta!



I dag ska jag på gymmet så äntligen har öppnat igen, sen ikväll blir det att hänga med Sandra tror jag, ska packa upp här & ner i ateljén för att göra klart några beställningar
Godmorgon

Inga kommentarer: