torsdag 17 juli 2008

Nu åker vi 06.58

Godmorgon

06.00 ringde väckaren. Trött var& är jag. Nu så här närmare 07.00 så är min sambo lite irri över att vi skulle åka 06.30 han var klar 06.45, då slank det ur mig när vi har sagt 07.00, kunde ha hållt det för mig själv...Han ligger nu och sover!

Har hunnit läsa Aftonbladet nu på morgon & läser denna artikel & kan inte säga att jag är förvånad, en vakt som gått över gränsen, vad är det med vakter som inte kan sköta sitt jobb & kaxa upp sig själva & leka snut! Lägg av, fick nyss höra en nära bekant som berätta om en incident i Piteå havsbad om en otrevlig vakt, varav där har jag själv sett en vakt misshandla en kille så grovt att jag började grina. ( Piteå dansar & ler)


Dagen DISS vakter som går över gränsen, skärp er !




Nu åker vi ,godmorgon

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får det gött gumman!
Kram Nina