onsdag 9 juli 2008

Vaddå Sol & Värme?


Godmorgon


Enligt Smhi i söndags så skulle det vara sol & varmt i dag, när man tittar ut så regnar det och blåser.. riktigt skit väder, grill festen är så klart inställd i kväll, vi är kvar i burvik men åker hem i dag, jag ska jobba i dag i ateljén med lite beställningar.

Kanske en film i stället för fest då, någon sommar onsdags premiär är nog inte aktuellt för mig tror jag... väntar hellre på solen...

Var på Loppis i går & fyndade, 2 skålar á 5 kr & 10 kr en börs á 5 kr. I går kväll så kom Emma & Sara ut så vi åt alla surströmming och hade mysigt i regnet.

Min mage är helt hel i dag, jag åt bara en strömming och 2 klämmor, tror det är tricket. Sist jag åt mådde jag illa i 3 veckor...

Jag lekte Martin Timell i går och snickrade i hop 2 natt duksbord, som jag tänkt måla någon dag... får se hur dom blir...
I dag blir det en pyssel dag & en film...
Godmorgon

Inga kommentarer: