lördag 5 juli 2008

En kväll på altanen...



Gokväll




Sluta jobba vid 21.00 lämna stället 21.32, hektiskt kväll, men en kväll med ett trevligt avslut.


När jag kom hem satt Linkan & Emma & Harry på min altan, där fastna vi drack te, surra & åt popcorn, vi kom fram till att vi bor i en liten stad, där man vet verkligen allt om alla, mysigt och ibland lite jobbigt.

Har gjort lite snabb shopping i dag också, inhandla 1 kofta,1 par shorts, en snygg blus & en tunika allt för 120:-, NYTT!!!!!!!!!! Det ni!


Jag känner en tjej som känner en tjej , hennes bekant gillar att shoppa kläder , & då menar jag shoppa kläder, kom med 3 sopsäckar nya kläder ( skor, skinnjacka, väskor m.m) Prislappar kvar på allt.


Så jag passa på! Mest nöjd med blusen, jag trodde att jag gilla att handla kläder, men det går inte ens jämföra... hoppas jag alltid får privileget att ta en titt:-)
Ledig i morgon, & på söndag jobbar jag sista passet innan semestern, i morgon tror jag det blir grillning med tjejerna... nu blir det bok & sängen
Godnatt

Inga kommentarer: