torsdag 3 juli 2008

Stor städning & omplantering


Godmorgon


I går så inleddes storstädning i lägenheten, började med

  • Garderoben, alla kläder ut, sorterades & in igen ( Gav bort en del)

  • Köks lådor, tömdes & torkades ur, rensade bort 3 stekspadar bland annat & en uppsättning bestick
  • Dammtorkning

  • Omplantering av en par blommor

  • Tvättade

  • Ny tavla sattes upp

  • Storhandlade på Willys

  • Cykeln klar :-)

Vill ha klart innan semestern börjar, Så jag fortsätter i dag med lite städning, ska mest sola. Jag har märkt att jag nog har jobbat lite väl mycket, har sedan i tisdags inte kunnat sova utan att drömma om jobbet eller mardrömmar, jag stressar på & magen är helt paj sedan söndag ( har inte hänt på 1 år att det håller i sig så länge:-( ) Jag behöver semester NU! 2 pass kvar...Jag vet att jag har tendens till att tok jobba & aldrig ta det lungt. Nu är det slut med det & nu blir det vila...

Nu ska jag ut & cykla med "ny cykeln"

Godmorgon

Inga kommentarer: