lördag 12 juli 2008

Trevlig kväll med tråkigt slut

Godmorgon

I går hade vi en trevlig kväll, solen kom, med lite värme, så det blev grillning & go mat. Sen flyttade vi oss vidare till grillplatsen vi brasan.
Myggen var ett stort MINUS. Sen MINUS nr 2 var att min mobil gick sönder, så ring inte. Ring Micke om ni vill nå mig. Displayen har spruckit, och jag har inget gjort så... vi får se vad dom säger på Telia. Känner på mig att som säger det är ditt fel, kommer att kosta 1500:- att laga. ( Vilket jag aldrig går med på ) Då måste jag köpa en ny mobilen( vilket jag ej har råd med) Jag blir så jävla sur.
Sen har jag fått någon slags inflammation under foten, en var/ blodansamling. Så har ont. MINUS 3

Jag ska nu till Lövånger. Sen ikväll ska jag sura pga alla MINUS & vara arg över min mobil & alla viktiga nr som jag måste ha som jag inte kommer åt.

Ha en trevlig kväll

Inga kommentarer: