torsdag 16 april 2009

Sovit gott


Godmorgon!

Har sovit som en prinsessa i natt. Vakna vid 08, men låg kvar en stund. Jag låg vaken till 24 i går med en bunt kvitton och räkna ut momsen, micke blängde på mig och sa inget jobb i sängen det är förbjudet. Och ja han har nog rätt i det, jag drog det väl lite väl långt.


Sitter nu och äter frukost och lyssnar på riks morgonZoo, på nyheterna säger dom att människor som röker och äter mycket grönsaker= ökad risk för tjocktarmscancer, känner mig träffad. Hmmm det är väl nära nu?!


Idag ska allt med deklaration vara klart, ärligt så nej det kommer jag inte att hinna. Jag hittar inte min kalender för 2008 , som jag behöver för att kartlägga hur mkt jag kört bil. Jag har lagt kalendern på ett smart ställe, vilket gör att det kommer att ta mig 2-3 dagar att hitta den. TYPISKT JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja ja..
När jag är klar med detta så ska jag ta tag i flytten, det ska ordnas lite med måla möbler bygga lite nya grejor. Vårt gästrum ska om det går i hamn ha en gustavianare omålad i högblank vit som gästsäng.... Vad tror ni om det ???
nu ska jag ut & gå!

Inga kommentarer: