fredag 17 april 2009

Fredag morgon


Godmorgon!

Snart börjar min jobb vecka. Jag ska jobba helg, de känns helt ärligt sådär. Jag hade gärna varit ledig just i helgen, det är 1 dop och en dopfest. Jag hinner i alla fall förbi dopfesten. Jag jobbar den dåliga helgen dvs 16-21 8-21,8-21 1 sådan helg på 8 veckor... Så det är väl inte så jobbigt. Jag ska börja 12 i dag har lite att stå i...


I natt hände något som brukar hända men jag brukar "klara mig" Jag fick smaka på Mickes armbåge rakt i ögat. Så kommer kanske att få en liten blåtira. Han fäktas en del på nätterna med dom där.. lite farligt!


Innan jobbet i dag så blir det tvättstugan och göra klart 1 order till kund. Nästa vecka ser jag framemot. Jobbar torsdag 8-24 fre 7-9 , sen ledig!



Blåser ute i dag , lite synd

Inga kommentarer: