torsdag 2 april 2009

Besök hos Läkare

Hej
Inte varje dag man är hos Läkaren, i dag var det dags för ett besök. Det gällde då mina händer. Det var en ekel undersökning och det han kom fram till att det INTE är reumatiskt ( var det jag ville veta) utan dom r helt enkelt överansträngda och behöver tränas med en mjuk boll 3 ggr/dag. Då är jag botad:-)

Sen bad jag också att han skulle skriva ut renexin, mot mina bihålor. Har aldrig ätit det, men känner att det är dags att prova och slippa trycket under ögon och huvudvärken. Renexin gör att man kan få konstiga drömmar... om ni inte visste det. Kan påverka en psykiskt!


Idag har jag också pratat med Fredrik om radhuset & fråga om vi kunde få skriva lite längre kontrakt det var inga problem, till nyår. Så det känns helt kanon!


Nu ska jag ner till ateljén och pyssla får kundbesök vid 18.30. Sen ska jag ligga i soffan och bara slöa är trött och slut! Ledig till måndag nu Yes!

Inga kommentarer: