tisdag 14 april 2009

Inre oro & stress?????

Hej
Jag har en stor klump i magen, en oro, varför vet jag inte. Inge bra alls... Är lite lätt irriterad & orolig....Jag har väldigt mycket över mig just nu. Flytten, deklarationerna, bilen ska in på service, ikea...


Jobbade till klockan 09 i morse... for hem lämna Maud plocka upp syster, vi åkte ut på expert och europamöbler. Sen kolla vi in nya huset vi flyttar till, sen vidare till bror för en kopp och lätt lunch.


Väl hemma ska jag göra i ordning mammas present. Hon fyller år i dag :-)Grattis mamma! Ska hinna duscha Maud. Ska förbi vila sen posta nå brev sen drar vi till lövånger...


Ska försöka komma hem till 21.00 och se desperate sen ska jag krypa i hop :-(




Fynda i dag ett lancome kit från http://www.bellme.se/



199:-betala jag för det. Skit bra mascara och ögoncreme, Absolut värt pengarna.. Sen brukar jag sälja ögonremover ( den turkosa) på tradera får ca 120:-- 140:- för den där... Orka? Jamen ja

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer: