lördag 4 april 2009

Planer... & Drömmar

Det smids planer i mitt huvud ang flytten till nya huset ( jag väljer att kalla det huset)


Ikea ska besökas och det ska köpas rullgardiner & lite annat smått och gott!


Det blir vitt & svart nere på toan tänker jag och brunt turkost uppe....

Sen så ska jag köpa ett rosa träd och ha i en bamsekruka, jag har alltid velat ha ett rosa träd & nu känns de som det är dags. Ska försöka övertala sambo att tapetsera om fondväggen i master bedroom. 4 våder tapeten är grå lite kall, jag önskar en mera varm tapet. Ja vi får se.. 58 dagar tills vi flyttar och då är det garanterat INGEN snö ute!

2 kommentarer:

Dessie sa...

Åh så himla kul! Jag smider bara planer för att lägga det som kom tillbaka på skatten på den kommande sommarens projekt, den inglasade altanen!! =)Inte lika stort projekt som det ni har framför er. Men det är ju alltid nåt. Jag säger också hus och det är ju faktiskt det dom är.. bara inte fristående! =) Kram kram

Johanna sa...

gu va avis ja blir! va kul för er att flytta! å till mina gamla kvarter..de är ett bra ställe!!