söndag 12 april 2009

Jag & skor....

Går inte riktigt hand i hand. Jag har aldrig lyckats riktigt med att hitta bra skor... Jag har skor, men just nu känns det somjag inte har några alls. Jag har inga vår skor. Jo min kilklack som gör att jag blir 1.82 cm I Like... Men inga typ ...

Mina lacoste svarta har jag gått runt med i 2 år och dom luktar som ett par gamla kalsonger... jag MÅSTE kasta bort dom.

Jag är sugen på nya vårsko, får jag kan inte skutta runt i ett par kilklacks skor... Jag funderar på ett par vita reebok.... eller ett par svarta lacoste...igen?!?!?

Jag får nog helt enkelt fundera ett tag till. I morgon väntar jobb!!!!!!!!!!!!!!! 8-24

Godnatt!

1 kommentar:

Dessie sa...

Jo men jag skulle vilja ses. Jag köpte ett par ecco för första gången i mitt liv, jättefina "tantskor" typ i skinn. =) *Rekomenderar*, Kram