lördag 18 april 2009

Men allvarligt....


Var min tanke vid 16.00 tiden då det börja snöa, Vid 20.00 tiden var det snöstorm. Då tänkte jag bara fan också. Jag är verkligen inget fan av vinter just nu bara less less less! Men ja egentligen varför gnälla??? Våren är på väg:-)
Linkan tog upp frågan orka lägga upp bilder... Och jag lägger alltid upp bilder nästan , varför är nog för att det går snabbt och jag gillar ju att googla. Jag googlar ungefär 30 minuter om dagen. Mycket för att jag kollar sidor om smycken, hitta nytt material pärlor silver... ja allt mest till företaget. Och jag har mycket att tacka för mina timmar vid google hemsida. Så jag lägger helt enkelt upp bilder för att jag gillar det , trevligare att läsa en text med en bild.
Detta har varit en bra dag på jobbet. Min sambo har också i dag fått sig ett sommarjobb, inom samma branch som jag psyk:-) Vanan finns där , blir en rolig utmaning tror jag. Riktigt kul!
En mindre rolig grej, eller jag komisk grej att Micke tog cykeln ut till bergsbyn vid 18 snåret. Vad tror ni om att cykla hem där i från i natt i all snö... inte kul!
Jag är jättetrött och ska sova, i morgon blir det jobb 8-21. Tar ev 2 h komp om det går och slutar 19.00! Beror på hur det ser ut på bygget!
Godnatt

Inga kommentarer: