söndag 12 april 2009

Sol Fika & Träning




hej!




Vilket kanonväder vi har sol, + 20 i solen. Helt Lovely! Suttit och solat säkert 2 timmar och bara njutit. Vi flyttar om 7 veckor då är det 1 juni, det känns konstigt med tanke på hur mkt snö vi har.


Vid 13 åkte vi från Forsbacka och åkte på Stigs för en fika med Sandra Jocke Emma Mange och Rebban & Dane.




Sen åkte jag förbi stan köpte lite kontors prylar sen blev det friskvårds hårdträning 1 timme. Jag har vaknat lite nu när det gäller träningen. Är mycket besviken på mig själv då det gäller min träning. Har halkat efter och inte orkat bry mig i 6 månader kanske. Tränat nån gång men aldrig riktigt kommit i gång på riktigt. Så nu är jag väl i gång. Jag MÅSTE styrketräna pga av mig rygg, så enkelt är det.


Varför är det så att man alltid har tusen dåliga ursäkter? Att träna är väl inge jobbigt?? 4 ggr i veckan * 45 minuter + promenader= ett litet mål.


Sambo langar nu Lax med färskpotatis, romsås sallad till middag MUMS!

Ikväll blir det tv och lite jobb, har en del pappersjobb att gå igenom!
Grattis till min bonus syster Emma som fyller år i dag! Stor kram till dig!

Inga kommentarer: