tisdag 7 april 2009

Paus...

Hej

Jag tar nu en paus, ska strax göra sista rycket inför ikväll... sen när jag kommer hem ska jag bli ompysslad:-) Mys!



Igår så träffade jag mina goda vän Sofia som är hemma över påsk. Vi drog till Ursviken för att hälsa på Emma John och Ludvig, det var mys... stannade några timmar och surrade om allt möjligt! Vi kom fram till att vi verkligen är vuxna, hus barn ( inte alla men ...) Alla samlar dessa vuxen poäng och ja... snart är man 30.... ( 3 år kvar men ändå) Jag har några mål innan jag är 30 ... eller jag skulle vilja ha fått 1 barn i alla fall, kanske är nr 2 planerad... byta hudvårdserie... ha hus.... eller på G i alla fall... gå i giftas tankar....

Ja vi får se vad som händer...



Projekt i veckan är att komma i gång med träning det är ett MÅSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hinner inte / orkar inte i dag så i morgon på min lediga onsdag ska det ske...

Skulle behöva ha en måbra bara må bra vecka, fotbad ansiktsmasker hårinpackning, träning, yoga prommis nyttig mat vecka... har hittentills börjat bra...
Vi får se om jag gör en sådan...
Nu ska jag jobba !

3 kommentarer:

Dessie sa...

Ha ha, jag hoppas att du menar John?? Annars så har det hänt nåt drastiskt på sista tiden!=) Va äckligt med ströbrödet!! Jag har alltid maizena ströbröd, det är både mjölk, mjöl och äggfritt! Annars så är det så lätt att jag glömmer så jag ska baka glutenfritt och så slänger jag på vanligt ströbröd!!! IQ jag vet, men ibland så hänger inte hjärnan med!=) Det tycker jag iallafall är jättebra.

Inreda Mera Hemma sa...

Nej men Emma har ju skaffat ny karl Johan heter han... hehe nej självklart ska det stå John... stavardströmskan.... jag skyller på tangent bordet... Fika i morgon på waynes?? Vid 18.30???Ska prova det ströbrödet om du LOVAR att det inte är larver i det... LOVA?

Dessie sa...

Ha ha, ja jag lovar! =) Jo jag är med på Waynes! Så trevligt! Då ses vi i kväll!!! Kram