lördag 4 april 2009

Lördagsmorgon

Godmorgon!

Sitter och tittar på nyhetsmorgon lördag & kokar ägg till frukost. Jag har ganska nyss vaknat efter ha sovit som en prinsessa:-)

I går var tjejerna här, vi drack vin, surra och skratta det var längesen vi sågs. Bestämdes en fika torsdag på waynes så det ska bli ändringar nu:-)


Idag kommer Sofie Tyko Dessie & Sandra hit. Jag har smått börjat baka en paj...


Senare i dag så åker jag till forsbacka och ska vara där ikväll och ta det lungt.




Det här med glaset i kycklingen är hel vansinnigt. Tycker dom borde utfäste en belöning på 100.000 till den som lämnar ett avgörande tips för att sätta dit dom som gjort det. Jag kan gärna lägga en slant för att bidra.


Idag börjar allsvenskan, jag är/var ett litet fan , blir mindre nu. Blir så ursäkta men JÄVLA less på alla huliganer som förstör svensk fotboll. Sen har fotbollen blivit trist , lite dålig rent utav. Hammarby är förövrigt långt ner tippat... såsom ÖIS GefleDjurgården & Brommapojk. Kalmar IFK Göteborg Elfsborg är i toppen enligt fotbollsexperterna. Jag kommer att följa med ett halvt öga:-)
Godmorgon

Inga kommentarer: