måndag 20 april 2009

Mot kvällen...

God Afton!
Kvällen är snart här och denna måndag har svishat förbi. Jag har vansinnigt ont i magen så det har blivit skonkost i dag gröt, och ris... Magen är mera nöjd nu. Har också hunnit på Telia Coop & hämtat nyklar till ballerinagatan 5 & 7. Vi ska dit och mäta inför IKEA resan till helgen. Blir nog i morgon vi åker dit men jag pratade just med min blivande granne Sandra och vi åker nog dit i kväll och tittar och drömmer. Flyttlasset kommer att bli tidigare än beräknat ca 2 veckor kanske... vi får se.

Har haft kund i dag och vi har pratat om bröllops smycken, jag ska göra halsband örhängen och massa hårnålar... Hon blir min 5:e brud som jag gör smycken åt. Spännande. Man blir som sugen att gifta sig själv;-) Det får bli ett annat år!

Inga kommentarer: