måndag 20 april 2009

Måndag


Godmorgon!

Blev en liten sovmorgon i morse, och jag klev upp kl 10.00 hör & häpna. JAg börja min dag med att starta om mobilen, då minneskortet tappar kontakt med telefonen. Så klart så har jag inte pinkoden i huvudet så jag måste leta upp pappret. 1 timmes letande har lett till sorterade papper men ingen pinkod. Jag måste alltså förbi telia. Får skylla mig själv då jag har 0 koll på vissa papper.

Jag är väldigt missnöjd med min mobil & med telia. Jag orkar inte tjafsa om det men det har kostat mig många 100 lappar mer än vad det borde ha gjort. Jag valde nämligen 299:- i mån som abonnemang På nått vänster fick telesäljaren det till att jag valt 599:- /mån el 499:- minns inte riktigt. Så jag betalade detta + hög minutskostnad. Detta pågick i 3månader tills jag upptäckte det. Jag borde så klart har kollat mera noggrant Sen gick min mobil sönder och hela den historien... Ja mobil fungerar inte som den ska och det har aldrig gjort det. Jag är mest missnöjd med att det inte går surfa på den.

Men nog om dom ilands problemen. Jag får helt enkelt leva med en dålig/sämre mobil.

Måndag i dag & det blir träning och sen kommer en kund förbi 16.00. Det ska de signas smycken till hennes bröllop i sommar så det blir spännande.


Nu ska jag surfa vidare och se vad som händer i världen i dag. Godmorgon på er!

Inga kommentarer: