tisdag 1 april 2008

Vilken dag


God eftermiddag!


Vilken kanon dag jag har haft, klockan 08.25 klev jag in på polishuset & på vån 4 satt mina nya arbetskamrater:-) 8 stycken+ min chef. Jag halvkände en tjej. Vi har jobbat på Frasses i hop:-) Kändes lite tryggt att känna nån. Vi började med kaffe & presentation, sen flöt allt på. Min semester är nu klar, och den börjar 14 juli - 4 veckor framåt. Sen blev det lunch på Tatung:-)

Sen var vi och kollade på lokalerna, som inte riktigt är klara, köket & golven var inte ditsatta.Men dom jobbar på bra. Ett kanon gäng har jag fått som chef + arbetskamrater.
I morgon ska vi planera & handla lite möbler, längtar redan. Oj vad glad jag är över mitt nya jobb:-)

Nu blir det broarna runt med Sandra :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så himla kul för dig! Det låter ju jättebra! Vart ligger ditt nya jobb?

Jag ska lämna in jobbansökan till alla 42 tjänsterna snart. Är du gullig och skickar över det du skrev bara så jag får lite tips?

/Frida W