söndag 6 april 2008

Hem kommen









Datorn har vaknat på fel sida i dag, det händer ganska ofta. Den är gammal och har snart gjort sitt.
Vi kom just hem från Burvik. En mysig lördag blev det. Vi åt god mat, drack lite vin. & spelade Yatzy, där gick det väldigt bra för mig. 3 rundan vi skulle börja spela hade jag 2 vinster i bagaget, och kände mig stark inför den 3.e rundan. Då la min far in ett pris, & ite vilket pris som helst en modell Lyx baden baden ( Ha jobbar på möbelaffär) Då blev spelet genast blodigt allvar för mig.
Den 3:e rundan slutade med 2 vinnar, Jag kom delade 1:a med pappa:-( Men fick mitt pris:-) Så här ser den ut fast i färg röd:


Vi hade också en plan på att bada tunna, men 00.30 då den var varm hade jag somnat. En super helg har det varit. Nu blir det bokläsning & bakning i kväll:-)

Inga kommentarer: