onsdag 23 april 2008

Min cykel...


Godmorgon!

I morse så lånade min sambo min cykel för att cykla till Hedensbyn, fick ett sms vid 08.00 där ham frågade vad det var för fel på min cykel. Jag log när jag läste sms, ja vad är det för fel på min cykel, vad är det INTE för fel på min cykel? Den är obekväm, jobbig att cykla helt enkelt inge bra. Åtgärder ska vidtas . Först ska vi höja styret. Om det inte hjälper ska den skrotas eller skänkas bort.


Hörde också att det är bevisat att man kan styra om man ska bli gravid med en pokje eller en flicka. Om man äter mera kaloririkt mat vid befruktningen så får man en pojke. Det är nu tydligen bevisat.
Sen så är det också bevisat att vi människor har rökargener... Om man har den ge så har man ett större röksug & 80% chans för att få lugncancer...
Jag har inga rökargener, fast jag är rökare. Jag skulle vilja kalla mig själv en minirökare. Jag kan röka 5 cigg om dagen, 0 cigg eller 2 cigg. Jag snittar 2 cigg om dagen. Ibland 0. Jag gör lite somjag känner. Inte alls bra ändå jag vet, men så länge jag inte har barn att ta hänsyn till eller förklara så tycker jag att det är okej att jag röker.... ( kanske en dålig ursäkt) JAg är också den enda i nej vi är ju 2 som röker i släkten på min föräldrars sida...
Sen är det också bevisat att rökning skyddar mot bröstcancer... men det kändes som en konstigt studie,den tror jag inte på. En cancer pinne kan väl knappast skydda mot cancer???!??!

Nu ska jag hoppa in i duschen & sen he mig ut , det är strålande väder & jag ska gå broarna runt, gå in på stan & köpa lite grejs , städa lite sen & ikväll kommer Daniel & Rebecka förbi:-)Godmorgon

Inga kommentarer: