tisdag 22 april 2008

Åhléns...


Var fförbi på Åhlens i dag & shoppa inredning & då såg jag i farten massa fina kläder:-) Längtar tills lönen..eller kanske nästa lön, denna månad fins det nog inget utrymme för roligheter utan mest tråkigheter som bilen, skatt & försäkring, tv , bredband & telefoni ( dom kommer var 3:e månad & ALLT på samma gång):-(
Jag ska nog kanske köpa scarfen från Åhlens, jättefina är den...

Altanen ska ju inredas i år, nya utemöbler, lyktor & mattor.

Nu ska jag deklarera= booooooooooooooooooooring

1 kommentar:

Anonym sa...

Anna Å? Jag har dålig koll på mina grannar..! Är det Anna Åberg?

Jag sökte alla tjänster som var ute nu, på sju olika ställen. Håller tummarna för att jag ska få nåt utav dem!

Det låter ju jättekul att starta upp ett nytt ställe! Man kanske har sån tur...

Så ni har en bra arbetsgrupp då? Hur många? Varierade åldrar?

Kul med ny altan! Själva ska vi börja bygga garage när snön smält ordentligt! Sen har jag en massa projektutöver det som jag skulle vilja hinna med, men tid och pengar är ju alltid en bristvara - speciellt med föräldrapenningen! Då är det bra att jag får jobba typ varje helg! Fast det är ju inte alltför roligt i längden...

Ha en skön kväll! Jag laddar för Desperate..!

/Frida W