lördag 12 april 2008

Mardrömmar



Godmorgon

Sov uselt i natt, jag drömde mardrömmar hela natten, inte så hemska med en the ring fröken som sprang runt och skrämde upp alla, utan mer en lite jobbig utdragen dröm hela natten. Man vaknar och undrar om den är sann.:-(
Ursch har fortfarande inte släpp den ...

Ska på stan i dag och träffa Sandra, ta en kaffe kolla shopping. Jag köpte faktiskt en ny jeans kjol i går, eller fick hem ett paket från H&M. Den passade perfekt och satt bra. Det har inte blivit så mycket klädhandlning för mig i år jag tror detta är första plagget jag köpt.. eller 2:a...
Lite ovanligt då det gäller mig. Fick hem 5 stycken Art by tshirts också, ska inte behålla alla, men jag kunde inte bestämma mig , vilken som var finast. Tur var väl det för nu är alla SLUT.
Godmorgon

Inga kommentarer: