måndag 14 april 2008

För det är Ingen vanlig dag


För det är mammas födelsedag, hurra hurra
I dag fyller min kära mamma 50 år!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurra för dig på andra sidan jordklotet. Min mamma är i Venezuela... & har det bra. Men ett stort Grattis till dig, hoppas du läser detta:-)Stor kram


I morse ringde kl 06.00, steg upp trött som aldrig förr, jag somna väl vid 02.00 i natt, så 4 h sömn. Det gör riktigt ont i ögonen av för lite sömn.
Det har kommit mängder av snö i natt. 1 decimeter skulle jag tro...minst. Har varit i väg & skjutsat Micke & vår gata Brunnsgatan är som vanligt inte plogad, det brukar tar några dagar innan dom hittar den.:-(
Jag börjar 09.00 i dag. Jag har ett annat problem också, mina skor är borta... mina vinterskor. Dom är fula gamla och kalla, men dom duger & nu är dom borta... Jag har till & med varit förbi friskvårds nu på morgonen...
Jag i ett nötskal...
I kväll ryker min hårförläning för gott!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vad jag längtar, Jippi!!!!!!!!!!!!!!!
Glädjeskutt & Skrik. Är så less... 4.5 månad har dom sutti, fast jag har kanske tappat 15 stycken.. så inte så mycket kvar ändå...
Syster kommer ikväll, ska klippa mig också... Åhh vad jag längtar efter mitt egna hår...
Godmorgon

Inga kommentarer: