tisdag 22 april 2008

Mitt jobb som inredare



God eftermiddag

Jag har sedan 3 veckor tillbaka jobbat som inredare;-) Det har shoppats kopiösa mängder, & med det menar jag möbler + allt till ett allrum på ca 100 kvm, kök på 60 kvm & personal rum på 40 kvm + toa.
Vi har alla hjälps åt, men det blev Jag & Anna som åkte till mio & där handlade vi det mesta. Sen har hemtrevnad, Åhlens, Europamöbler, Blomsterlandet & Ljusppunkten besöks. Jag har ALDRIG handlat så här mycket fint på en gång:-) Nu börjar det går mot sitt slut, tråkigt på ett sätt men ändå mest roligt. Nu börjar ju det roliga med inreda & dekorera & det bästa att jobba:-)

Ikväll ska vi tvätta våran fina audi så den blir ren. :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Det låter ju skitkul ditt jobb!

Hur lång tid tog det innan de hörde av sig, sen ansökningstiden gick ut? Jag vänar här på besked...

/Frida W

Sandra sa...

Hej Frida :)

Jag drömer om det yrket som du har.. Undrar hur du gick till väga för att bli inredare??

Jag e inte så glad för skola om man säger så, så försöker luska ut om det finns andra sett att bli inredare :)

MVH
Sandra :D

Inreda Mera Hemma sa...

Jag jobbar ju inte som inredar men jag fick möjligheten att inreda mitt nya jobbs lokaler på ca 200 kvm.. Men inredning är ett stort intresse;-)

sandra sa...

Jaha.. Då missuppfatta dig. Trodde du mena att du hade jobbat som inredare 3 veckor tillbaka..

Tack ändå :)