onsdag 9 april 2008

Arg på tvätt maskinen



Gokväll

Har tvättat ikväll & mina vita underkläder blev gråa! Roligt, svar nej. I går när jag tvätta krympa ännu en tvätt som skulle tvättas i 30 grader. Jag har nu krymt 1 svart kofta från Laredoute ( går ej använda, helt förstörd), 1 kofta SVEA (går använda men lite kort) 1 gråa tröja Micke ( Helt förstörd)Min favvomössa(helt förstörd) Och nu är mina enda favvo vita BH Grå. Och jag är väl som dom flesta väldigt bekväm när det gäller BHar köper den jag gillar, och den kostar lite mera pengar. Så Crap säger jag. Nu blev det dyrt!
Ja ja finns ju värre grejor som kan hända...
HAr sovit i dag efter middagen & är toktrött nu också, så ska hoppa i säng, i morgn blir det jobb sen ska vi ut & äta på kvällen och ta en öl. Ska bli najs.
Trist att vi har vinter igen:-(

Inga kommentarer: