måndag 7 april 2008

Bättre


Godmorgon

Jag har blivit mycket bättre i magen sen jag kontinuerligt börjat dricka 4 dl proviva om dagen. Min mage har hittat en balans som den aldrig haft, så nu är det på väg åt rätt håll:-)

Idag är det jobbdag, längtar dit:-) efter jobbet åker vi direkt till Lövånger för att äta middag och umgås med min mamma och bröder, hon åker ju i väg på lång resa på fredag med sin vännina. Är mycket avis på dom som är utomlands är jätteless på detta tråkiga väder. En tröst är att fjällen resan ser ut att bli av. Vi åker alltså v.16 någon dag... ej bestämt än.
Ser verkligen framemot denna dag, tror den blir spännande, sen blir vi nog klar med schemat:-)Som sträcker sig fram till semestern Vi kommer att jobba dygnspass på 21 h i sträck ibland 24 h så då jobbar man mindre dagar.+ vanliga 8 h pass, 3-4 dagar i veckan kommer jag att jobba:-)
Helt perfekt.
Nu ska jag äta lite frukost sen knata i väg till jobbet, synd att det blåser i dag :-(

Inga kommentarer: