måndag 28 april 2008


Godmorgon!

JAg låg & drog mig länge i morse, till 08.15 då hörde jag ett HEJ utanför fönstret, Hjälp tänkte jag, ingen aning om vad det eller vem det var. Kanske drömde ?

I går var vi till Burvik & firade bror. Han var helt salig över sin nya dator & alla tillbehör, vi valde att köpa ett tillbehör, hörlurar med microfon:-)
Sen grillade vi & hade trevligt. Jag satt & tog massa kort med Ullas systemkamera & upptäckte hur roligt det var & vad fina kort det blir.... vill ha...

Förövrigt så har jag ätit alldeles för mycket godis i helgen, min mage mår inge bra. Så nu ska jag ha en godisfri/ socker fri månad:-) from i dag.

I dag ska jag hälsa på mitt gamla jobb på erikslid. Sen ska jag på stan & göra lite ärenden. Ikväll åker vi till lövånger en sväng.

Blir nog en broarna runt också...
Godmorgon

Inga kommentarer: