tisdag 27 november 2007

Uppe med tuppen ...nästan


Godmorgon


Kl 06.30 ringde min väckare eller min mobil, kl 7.15 fick jag mig upp äntligen. Mycket att stå trots att jag är arbetslös...


Skapade en mängd pyssel i går i form av smycken+ att jag tog 400 kort. varav 40 blev bra.


Jag är fortfarande lite förkyld, fast nu har det blivit mindre, lite snuvig och ont i halsen, känns nu som jag alltid varit förkyld hela hösten, mitt immunförsvar är nog kasst. Tur att jag äntligen besluta mig för att köpa årskort på friskvårdskompaniet för X antal tusen lappar då , just nu i höst:-) ( försökte där att vara ironisk)


Jag saknar Linkans blogg, vart håller hon hus? Någon som vet?


I dag ska jag dricka massa te, baka te kakor och pyssla , leta jobb & dricka en kopp med bror kanske...


Godmorgon

Inga kommentarer: