torsdag 22 november 2007

Prickig naken

Gokväll

snart läggdags för prickiga frida, jo jag är hel prickig, utslagen är värre. Vad fan är det som pågår, dagens spenderades lite på lassa lite på vårdcentralen ska dit i morrn igen jippi!!! Inte dock för mina utslag, jag ser ut som ett barn som har vattkoppor, det har jag dock inte för det har jag redan haft...

Nä jags ka väl kanske göra någotkul i morrn också om jag är på humör, beror på vad som sägs i morrn...
Nån som vill fika i morrn? Jag är inte prickig i ansiktet så jag ser inte så konstig ut bara när jag är naken...:-)Och det ska jag inte vara:-)

Fan AIK är inte heta just nu funderar om jag ska gå och se lördag, får se...dom får ju ta och rycka upp sig

2 kommentarer:

Anonym sa...

inte för att detta kanske är en tröst men jag har haft vattenkoppor 3 ggr i mitt liv å varje ggn har läkarn sagt att den förra läkarn hade fel, detta är vattenkoppor!!....hoppas du blir bra snart och ha en trevlig helg!kram Jojjan

Inreda Mera Hemma sa...

ja det kanske är vattkoppor, ska ringa på måndag.... ses ikväll kram