söndag 4 november 2007

Trevlig kväll ...

Godmorgon

Lite ont i huvudet i dag , mycket trevlig kväll i går. Först åt vi middag på Oleary´s, hade bokat bord 16.15 för vi verkligen skulle hinna, sena dit blev vi för jag sluta 15.30 kom hem 15.45, duscha bytte om gick hemifrån 16.15, entra Oleary´s 16.30 då hade Sandra & Jocke kommit och satt sig ner i väntan på vårt bord som vi fick 16.45 , beställde mat som vi fick 17.20 som kasta i oss och sprang till hockeybussen 17.40. Entra ladan och gick och satte oss på våra platser,vi hade en plan Sandra och jag, att i 2:a perioden skulle vi ta en öl. Efter 1 a perioden som AIK tog hem med 1-0 gick vi glada i hågen till en av pubarna , som 1000 stycken till det var lönlöst , det blev en öl dock 20 min senare, vi missa en del av 2a. Timrå hann då kvittera 1-1. Matchen vanns av AIK 2-1:-)

Några öl senare hamna på Johanna i Parken, som hade ny invining. Det var kul. När jag var på väg hem vid 01.30 så träffa jag några i dörren och fick från ska du hem redan? Vaddå redan stället stänger om 30 min, hur kan det bli redan?

Inga kommentarer: