tisdag 13 november 2007

Mitt hår blev rosa...

Godmorgon!

I går mot kvällskvisten mådde jag lite bättre men det gör jag inte i dag, och det är bara bihålorna fel, när dom släpper lite så är det som om jag blir frisk igen. Fortfarande förkyld som bara den, måste egentligen upp på Eriklids VC i dag och ta prover men det blir inge med det ska hålla mig inne, prover om magen igen...Får ta det torsdag


Ja i går blev mitt hår rosa, eller ja så här var det, vid 20.00 snåret i går kände jag mig pigg så jag besluta att följa med min kära sambo på ICA och handla, när jag kom till hårfärgerna så snegla jag dit, jag var som sugen, så jag slog till på en 536 en bestående och permanent färg som hette gyllenblond, med denna dam på ettiketten


Jag satte igång direkt när vi kom he tänte att nu när jag är pigg så. Smeta på håret Micke smeta där bak och jag ställde äggklockan på 30 minute, efter 15 minuter så var mitt hår rosa tonat och då skämtar jag inte....



Vilken färg tror ni det blev ? Som damen till höger fast lite mera dassigt...



Det ni? Avis? Nä kanske inte



Dagen till ära ska jag pyssla lite grann i morgon har jag ett viktigt möte på jobbet där jag inte jobbar så ofta nu. Men är jätteglad att jag får fara dit. :-) Annars ska jag mest vila i dag och dricka te och försöka detoxa det går väl sådär,jag äter ju halstabletter det får man inte... så det blir inte på riktigt...ja och så röker jag juh...


Ja ja :-)



Dagens bild


7 kommentarer:

Emma sa...

men ååå du har säkert fått en fiin färg... jag tycker att det låter fint iaf ;)... måste vara hemma med eira ikväll, mange ska vara borta och hon kommer redan att vara ensam hemma 8 timmar idag. Men i morgon är det fika hemma hos emma f, hoppas du kan komma!! KRAM

Inreda Mera Hemma sa...

Hej nej jag titta mig nyss i spegeln och svaret är NEJ jag gillar det inte. HAde hoppats på det men icke. Kan nog komma i morrn, kram

Elisabeth sa...

Hallå! Låter inte alls bra med färgen men jag vill gärna se en bild! Farligt med Ica-färger...

Anonym sa...

Vilken lurfärg. Men allt klär ju en skönhet! ;) Krya på dig.

Anonym sa...

tack tack, jo jag vet ica färger är inge bra men när man ska spara slantar så är det ett alternativ, men jag ska lägga upp et kort i morrn får ni se, har fått 3 komplingmanger i dag så det kanske inte blev så galet då? I morgon får ni tycka godnatt kram frida

Sofia sa...

Det är säket jätte fint, men jag kan inte annat än börja tänka på gymnasiet... Känns som om vi gått igenom detta en gång förut.. =)
Kram

Anonym sa...

rosa hår?! välkommen till klubben!=)(fast jag kan inte tänka mig att ditt hår ser ut som mitt har gjort..)/ Jojjan