fredag 9 november 2007

Middag för 8 personer










Godmorgon!




Kom just från ICA maxi & Systemet, har inhandlat lite inför i kväll, vi ska bjuda på middag inget jättefancy men lite.

8 personer kommer, varav 2 är små. På menyn står fläskfilé med sambal färsk svamp & vitlök. Jag ska göra 2 varanter. Serveras med ris och en god sallad. Vin och öl till dricka. Efterrätt blir godis och snacks ( idol) En likör till kaffet kanske, och lite choklad iform av cocosboll. Jag älskar att bjuda hem folk och bjuda på mat, men det gör inte min sambo så det blir inte alltför ofta.








Inflyttningfest är också planerad den 15 december så skriv upp det. Nyårsfest är också på G, vi får se hur det går där....
Ha en bra helg alla...
Det kanske blir en bio i morgon med sandra & jocke kram

2 kommentarer:

Emma sa...

Åååååå vill att vi ska hitta på något på nyår ju!! Hoppas vi hinner träffas något till veckan! KRAM

Anonym sa...

jag vill också det jag hoppas det går vägen bara håll tummarna för mig /FRida