måndag 5 november 2007

Lite trött

Godmorgon

nu har jag jobbat klart min 8 dagars vecka, gick av 9.30, så nu är jag ganska trött. Skönt en paus. I går la jag ut en annons på Blocket.se för att jag ska iväg med massa grejor:


Jag tycker att jag satte ut till humana priser ändå prutar folk, är det så att man ska pruta?? Har jag missat det?

pallarna, bordet, magnet tavlan & ev soffan är sålda, får vi se om jag får det andra sålt jag hoppas:-)

Alldeles strax ska jag äta lunch sen åka till friskvårds och träna, jag funderade på att vänta till ikväll men måndag kvällar går inte att tillbringa på Friskvårds, alla tränar måndag kväll.

Sänglampor har inhandlats och ikväll blir det PREMIÄR jag ska börja läsa en bok, åhhhhhhhhhh vad jag har längtat vilken lyx:-) att få läsa innan man ska sova :-)

Ikea resa planerat den 22 nov med syster mamma och mormor, får se vad min plånbok säger om det ?
Godmorgon

Inga kommentarer: