onsdag 14 november 2007

En kväll...


En kväll som gick väldigt snabbt är strax över , eller är över för 6 minuter sen. Jag har tillbringat kvällen med Micke, Maja Konrad & Lisa sen åkte jag till Sandra för att se desperata fruar och surra, alltid lika bra serie förutom Edie som just nu bara irriterar mig och bara är en desperat bitch. Tony har börjat blogga också, eller Rogga eller Tomas jag brukar kalla honom Tony,men nu kanske man ska säga Rogga?

Var på jakt efter en amaryllis i dag, hitta en för 59 kr NEJ då får det va, för dyrt. Måste spara!( Men skulle vilja haen ändå till jul kanske måste släppa till.. och öppna plåboken)

Imorrn har jag möte halva dagen åhh jag längtar, efter mina arbetskamrater och min chef, jag tror jag har världens bästa chef, det förtjänar jag för ja har bara haft nästan dåliga chefer.

Kom på att jag ska sätta upp ett draperi in till sovrummet...(vi har ingen dörr) känns ibland som man vill ha ett draperi /dörr att stänga.... när man ska sova, nä nu ska jag sova godnatt

Inga kommentarer: